Taronges amb sucre i canyella

Tan sols em quedaven dues taronges de les que ens vàrem regalar el Manel i la Lluïsa, i vaig decidir fer-les tal com les feia la meva mare quan jo era petita -amb sucre i canyella-. Recordo que m’agradaven molt, doncs així no havia de pelar-les, ja que sóc una maniàtica de la part blanca de la taronja i com netejar-les és un… fetes d’aquest manera ja estan netes. 

TARONGES AMB SUCRE I CANYELLA 


Ingredients: taronges, sucre i canyella mòlta. 

Heu de calcular una taronja per persona. Peleu les taronges amb un ganivet que talli molt bé, no us ha de quedar gens de blanc. Quan les tingueu pelades, talleu-les en rodanxes, poseu-les en una safata i ensucreu-les amb un polsim de sucre blanc pel damunt (no cal gaire sucre sols una miqueta) i deixeu-les reposar una hora més o menys. Just abans de servir-les o quan ja estiguin posades a cada un dels plats empolseu-les amb canyella.